وبلاگ

بررسی برند استربروک

خودنویس استربروک

این پست را به اشتراک بگذارید.

استربروک در سال 1858 شروع به فعالیت کرد که سابقه طولانی در خلق بسیاری از شناخته شده ترین و مورد احترام ترین قلم های مربوط به دوران طلایی دارد .

استربروک امروزی آن چیزی نیست که قبلا بوده و این چیزی خوبی است، چرا ؟ به دلیل اینکه افرادی که از قلم ها استفاده می کنند دچار تغییر شده و بر اساس آن ها، استربروک نیز تغییر کرده است.

به همین دلیل است که می خواهیم به داستان استربروک بپردازیم و با تمرکز بر استربروک Estie کشف کنیم که چه چیزی هردو مورد را بسیار منحصر به فرد میکند .

در طول دهه ها، بسیاری از برندهای اصلی قلم های آمریکایی در قرن بیستم، فروخته، خریداری، جابه جا و مجدد فروخته شده و در نهایت ناپدید شده اند. استربروک نیز از این چرخه مستنثنی نبود اما در سال 2018، توزیع کننده قلم در نیویورک این برند را خرید و شروع به احیای آهسته و روشمند آن کرد .آنچه که احیای استربروک توسط این شرکت را ازسایر برندهای قدیمی مانند پارکر یا واترمن متمایز می کند تمرکز بر جامعه  تفریحی قلم است .

بعد از خرید استربروک توسط این شرکت، مدل Estie را به سرعت به پرچمدار قلم ها تبدیل کرد. استربروک مدل های متنوعی دارد اما مدل استی بهترین ارائه از استربروک مدرن است. در نگاه اول، استربروک استی یک قلم سیگاری شکل استاندارد با طراحی کلاسیک است، تنها زینت بیرونی آن “گیره ” می باشد که با لوگوی استربروک در انتهای گیره حکاکی شده است.

بازکردن درب قلم یکی از ویژگی های مورد علاقه من است ،کلاهک داخلی از نفوذ هوا به داخل و درنتیجه خشک شدن آن جلوگیری می کند.هم چنین یک جفت حلقه زینتی در دسته و تعدادی رزوه را خواهید دید .

این قلم با استفاده از کارتریج یا پمپ پر می شود .اما نسخه پیستونی آن نیز موجود است .دارای نوک استیل JoWo  شماره 6 که ساخت آلمان است، همچنین استربروک گزینه های نوک طلای 18 عیار را در وب سایت خود برای کسانی که به دنبال ارتقا هستند ارائه می دهد 

قابل توجه تکنسین های نوک :

ممکن است که عده ای از این موضوع باخبر بوده یا شاید هم نباشند، اما در سراسر جهان افرادی هستند که خدمات سفارشی سازی و تعمیرات نوک قلم را به صورت حرفه ای ارائه می دهند. این تکنسین های نوک قلم ، زمانی فوق العاده کمیاب بودند اما در 10 سال گذشته، جامعه قلم به اندازه کافی خوش شانس بوده که تعداد متخصصان بااستعدادی که کار و مدیریت می کنند و تعمیرات نوک قلم را انجام می دهند رو به افزایش است. پس Estie چه ارتباطی با آن ها دارد؟ خب ظاهرا ایجاد یک بخش که متناسب با نوک های 60 ساله باشد یک چالش کافی نبود . استربروک با همکاری چهار تکنسین نوک سرشناس ، گامی جسورانه برای ساختن نوک های مخصوص مدل Estie برداشته است. این همکاری یک تعهد بزرگ است به طوری که اکثر کارگران متخصص نوک به طور تمام وقت کار می کنند و تلاش های خود را به صورت آنلاین یا در نمایشگاه های قلم هماهنگ می کنند. به همین علت ، آشنایی با چند تن از تکنسین هایی که استربروک با آن ها همکاری کرده است شایان ذکر است و نشان می دهد که نوک های آن ها چقدر جالب هستند .

استربروک مکانیسم پرکردن پیستون فشاری را ارائه کرده است که در حال حاضر می‌توان آن را در مدل‌های Raven و Winter White پیدا کرد.

نتیجه گیری

 امیدوارم این وبلاگ کنجکاوی شما را در مورد Esterbrook Estie برانگیخته باشد. این قلمی است که دائماً در تلاش است تا از خود پیشی بگیرد و ارزش آن را دارد که هر از گاهی آن را بررسی کنید تا ببینید چه ماجراهای جدیدی را آغاز می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید، که با خوشحالی به هر سوالی پاسخ می دهند یا هر توصیه ای را ارائه می دهند.

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

بیشتر برای کاوش

خودنویس استربروک
مقالات قلم

بررسی برند استربروک

استربروک در سال 1858 شروع به فعالیت کرد که سابقه طولانی در خلق بسیاری از شناخته شده ترین و مورد

ویسکونتی ونگوک
مقالات قلم

بررسی ویسکونتی ون گوک

سری ویسکونتی ون گوگ،  آمیخته از رزین طبیعی منحصر به فرد جهت نمایش پالت های رنگ روغن آثار ونگوک ساخته

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.